نوشیدنی شیر و جو بعنوان نوشیدنی صبحانه وارد بازار اروپا شد.

شرکت غذایی Arla نوشیدنی جدید شیر و جو را که در رده نوشیدنی های صبحانه قرار دارد، وارد بازار کرد.

منتشر شده توسط :  News Dekson در May 2018

شرکت غذایی Arla با تولید محصول نوشیدنی” شیر و جو”، خود را در جرگه تولید کنندگان نوشیدنی صبحانه قرار داد. این شرکت در ابتدا با طعم  افرا و وانیل تولید خود را آغاز کرد و سپس با مجموعه ای از نوشیدنی های تشکیل شده از شیر چربی گرفته شده، جو کامل و طعم دهنده های طبیعی، سبد محصولات خود را کامل نمود.

Arla، ادعا می کند که این محصولات نوشیدنی حاوی فیبر بالا، چربی کم و منبع غنی کلسیم می باشند.

تحقیقی که توسط موسسه Nielsen انجام شده است نشان می دهد که رشد فروش نوشیدنی های صبحانه سالانه حدود 30% می باشد و ورود نوشیدنی “شیر و جو” به بازار، با هدف سرمایه گذاری در این بازار صورت گرفته است.

این نوشیدنی در بطری های 250 میلی لیتر تولید می شود و منبع خوبی برای تامین ویتامین های B2 و B12 می باشد. همانطور که می دانید  ویتامین های گروه B باعث کاهش خستگی در افراد می شوند.

Verity Richardson مدیر ارشد برند و محصول در شرکت Arla اشاره می کند: الگوی مصرف صبحانه در جامعه بسیار قابل انعطاف و آسان شده و نحوه مصرف صبحانه در جوامع در حال تغییر است.

خوردن صبحانه در طول مسیر و خارج از منزل چندان انتخاب سلامتی محسوب نمی شود ولی باز هم در این شرایط، مصرف نوشیدنی ” شیر و جو ” به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که با راحتی بیشتری در خارج از منزل صبحانه بخورند.

ماخذ:

www.foodbev.com/news/arla-foods-launches-new-milk-oats-breakfast-drink