مخلوط های آنزیمی Medley نووزایمز

مخلوط های آنزیمی جدید در صنعت شوینده باعث صرفه جویی در هزینه و عملکرد بهتر شده اند.

شرکت نووزایمز با لانچ مخلوطهای آنزیمی Medley، به تولید کنندگان محصولات شوینده کمک می کند تا در بازار کنونی بتوانند از آنزیم ها در شوینده های مایع، استفاده کنند.

Novozymes، بزرگترین تولید کننده آنزیم در جهان به تازگی سه نوع مخلوط آنزیمی به نام Medley  را برای مایعات شوینده لباس وارد بازار کرده است. این مخلوط های آنزیمی به نحو مطلوبی نیاز مصرف کنندگان محصولات شوینده را در این بازار رو به رشد تامین می کنند.

آنزیم های Medley شرکت نووزایمز بصورت اختصاصی برای عادات شستشوی مختلف در سراسر دنیا فرموله شده اند.

معمولاً مصرف کنندگان توقعات گوناگونی از مواد شوینده لباس دارند، از زدودن لکه های لباس گرفته تا حفاظت از رنگ و بافت پارچه. برای مثال: اروپایی ها تمایل دارند که رنگ البسه پایدار باقی بماند در صورتیکه آسیایی ها انتظار دارند که یقه و سرآستین البسه به آسانی تمیز شوند.

به همین دلیل است که شرکت نووزایمز، آنزیم های Medley را در ورژن های مختلف و مطابق با نیاز مناطق مختلف تولید کرده است.

Mikael Bechsgaard از شرکت نووزایمز عنوان می کند: ” رقابتی ماندن در بازار شوینده یعنی اینکه که سازندگان شوینده همواره درصدد باشند خودشان را از رقبای عمده بازار متمایز کنند. Medley راهکار قابل انعطافی را برای تولید کنندگان شوینده فراهم می کند  تا منافع قابل مشاهده ای را برای مصرف کنندگان فراهم کرده و نیازهای  روزانه ایشان را پاسخ دهند.

آنزیم ها در مایعات شوینده

در بازار محصولات شوینده، رشد شوینده های مایع رو به فزونی است. در این نوع شوینده ها که حاوی مقادیر زیادی آب هستند اثربخشی و عملکرد آنزیم کاهش می یابد. محققین بخش تحقیق و توسعه شرکت نووزایمز،  آنزیم های موجود در گروه Medley  را بگونه های پایدار ساخته اند که عملکرد آنها در مایعات شوینده به خوبی امکانپذیر بوده و پایداری قابل ملاحظه ای دارند.

Medley راهکارهایی را با پایداری بالا، عملکرد عالی و هزینه ای مناسبتر فراهم می کند.

برای مشاهده متن کامل خبر به لینک زیر مراجعه فرمایید:
https://www.novozymes.com/news/news-archive/2017/05/new-medley-blends-for-emerging-markets