افتتاح مرکز تحقیقات و تکنولوژی نووزایمز در استانبول

نووزایمز در وبسایت خود منتشر کرد:

ارائه نوآوری ها با استفاده از راه حل های مناسب و سازگار با هر منطقه بستگی به درک دقیق ما از مشتریان و مصرف کنندگان هر منطقه دارد. یک راه برای رسیدن به این هدف، دعوت مشتری به محل سازمان خود است. با اینکار ما دنیای خود را با او سهیم شده و نیازهای او را بهتر می شناسیم.

مرکز تحقیقات و تکنولوژی نووزایمز در استانبول که یک مرکز جدید مربوط به مشتریان است، یک گام کلیدی برای شناخت نیاز مشتریان در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا محسوب می شود.

این مرکز بعنوان پیشرفته ترین مرکز با تمرکز بر مشتریان منطقه در 12 آوریل سال 2018 افتتاح شد.

بازارهای نوظهور، مانند منطقه MEA بزرگترین پتانسیل را برای استفاده راه حل های روبه رشد در این صنعت دارا می باشند.

به همین دلیل است که ما با مشتریان خود در این مناطق از نزدیک در ارتباط هستیم تا بتوانیم راه حل هایی مطابق با نیاز آنها، روند فروش و فرایند های تولید آنها ارائه دهیم.

کمبود آب و زمین حاصلخیز در منطقه خاورمیانه و افریقا بیشتر از سایر مناطق جهان از اهمیت برخوردار است لذا تامین مواد غذایی و نوشیدنی برای جمعیت روبه رشد این مناطق از چالشهای مهم محسوب می شود.

آنزیم ها، ابزارهای طبیعت هستند که به شما امکان می دهند که با مواد اولیه کمتر تولید بیشتری داشته باشید. از اینرو راهکارهای آنزیماتیک سازگار با هر منطقه می تواند به رفع این چالش کمک نماید.

فضایی با زیربنای 700 متر مربع، با طراحی مناسب و تجهیزات کامل شامل خط تولید نان مسطح از ویژگی های این مرکز محسوب می شود.

ما با مشتریان خود نوآوریها را در زمینه آزمایشات مربوط به پخت نان، آنالیز آرد و ارزیابی های حسی به اشتراک میگذاریم.

با گذشت زمان این مرکز می تواند در مورد سایر صنایع از جمله نشاسته، ماء الشعیر، لبنی و شوینده هم امکانات مورد نیاز را فراهم کند.

با استفاده از این مرکز، نووزایمز می تواند راه حل هایی را مناسب با مشتریان این منطقه فراهم کند.