مصرف کنندگان آمریکایی در جستجوی ویتامین ها و مواد معدنی در نوشیدنی های ترکیبی

مصرف کنندگان آمریکایی در جستجوی ویتامین ها و مواد معدنی در نوشیدنی های ترکیبی

آوریل 2017

در تحقیق جدیدی که توسط موسسه Mintel در امریکا صورت گرفته مشخص شده است که بیشتر مصرف کنندگان امریکایی  به دنبال نوشیدنی های عملگری هستند که با داشتن مواد معدنی و ویتامین ها  بتوانند در زندگی پرشتاب امروزی به تغذیه آنها کمک کنند. نوشیدنی های ترکیبی (هیبرید) نوشیدنی هایی هستند که از دو یا چند نوشیدنی مختلف تشکیل شده باشند.

همچنان که معروفیت نوشیدنی های ترکیبی وعملگر افزایش پیدا می کند، فرصت نوآوری و ایده پردازی در این زمینه نیز رو به افزایش است.

از میان  نوشیدنی های ترکیبی که بیشتر توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار گرفته اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آب معدنی هایی حاوی ترکیبات مفید برای سلامتی (پروتئین، ویتامین و آنتی اکسیدان)، آبمیوه های گاز دار و آبمیوه های عملگر (انرژی دهنده و آرامش بخش)

مطابق با تحقیقات شرکت Mintel پیش بینی می شود که مصرف انواع آبمیوه و اسموتی در سال 2017 نسبت به سال قبل حدود 1.2% رشد داشته باشد که در مقایسه با سال 2011 این افزایش حدود 4% می باشد.

علی رغم اینکه نوآوری در صنعت نوشیدنی، مصرف کنندگان را در معرض نوشیدنی هایی در انواع و طعم های مختلف قرار داده است ولی ایشان همچنان نوشیدنی های ترکیبی حاوی میوه (آبمیوه) را ترجیح می دهند.

آنتی اکسیدان ها، ترکیبات انرژی زا و الکترولیت ها از جمله موادی هستند که مصرف کنندگان آمریکایی در یک نوشیدنی ترکیبی ایده آل به دنبال آن می گردند.

مصرف کنندگان آمریکایی اعتقاد دارند نوشیدنی های عملگر بعنوان یک انتخاب برنامه ریزی نشده می تواند در بعد از ظهر ها، در طول مسیر کار و یا خانه و همچنین بعنوان یک نوشیدنی درمانی مورد استفاده قرار گیرد.

متن کامل خبر را در لینک زیر مشاهده کنید:

http://www.ift.org/Food-Technology/Daily-News/2017/April/04/americans-seek-vitamins-minerals-in-hybrid-beverages.aspx