نووزایمز با مجموعه آنزیمهای جدید برای توسعه بازار نوشیدنی های برپایه جو

با توجه به رشد روزافزون نوشیدنی های بر پایه جو، شرکت نووزایمز راهکارهای آنزیمی خود را به تولید کنندگان پیشنهاد می کند تا بتوانند تجارت خود را در زمینه نوشیدنی های جو گسترش دهند.

نیم میلیارد انسان در سراسر دنیا، گیاهخوار و یا وگان (کسی که هیچ محصولی با منشا حیوانی مصرف نمیکند) هستند این بدان معناست که حدود 26% افراد از این سبک زندگی استفاده می کنند و 73% این افراد حاضرند برای استفاده از محصولات غذایی پایدارتر هزینه بیشتری نیز بپردازند.

این تمایل غذایی و سبک زندگی باعث شده که مصرف نوشیدنی بر پایه جو رشد سالانه ای حدود 30% داشته باشد.

با توجه به صحبتهای Alessandro Palumbo مدیر توسعه بازار شرکت  نووزایمز، بازار جدیدی درحال ایجاد و گسترش است لذا شرکت نووزایمز با پیشنهاد مجموعه ی آنزیم ها درصدد است در رشد تجارت این محصول به تولید کنندگان محصولات نوشیدنی کمک کند.

نوشیدنی بر پایه جو، در میان گروه نوشیدنی های گیاهی از همه رشد بیشتری داشته است. دلیل اصلی آن پروفایل ارزش غذایی بهتر این نوشیدنی در مقایسه با سایر محصولات جایگزین لبنی است.

برخلاف علاقه بسیار زیادی که مصرف کنندگان به این محصول دارند و بازار رو به رشد آن، تنها 20% مصرف کنندگان آن را خوش طعم می پندارند.

مدیر توسعه بازار شرکت نووزایمز اضافه کرد: این بازار رو به رشد به تولید کنندگان فرصتی می دهد که بتوانند با ایجاد تنوع در این نوشیدنی، بازار های جدیدی را برای خود ایجاد کنند. لذا چالشی که در این راستا وجود دارد ایجاد هماهنگی میان ذائقه مصرف کننده و اولویت های اوست.

مجموعه آنزیمی که توسط نووزایمز توسعه یافته، اولین در نوع خود محسوب می شود. این شرکت آگاهی چگونگی استفاده از مخلوط چند آنزیم، مواد اولیه و پارامترهای تولید را به منظور تنظیم مناسب طعم شیرینی، حس دهانی و خصوصیات تغذیه ای مناسب در نوشیدنی جو برای مشتریان فراهم می کند. همچنین به تولید کنندگان کمک می کند تا بتوانند به فرایند تولیدی بهینه دست پیدا کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

منبع:

Novozymes offers new enzymatic toolbox to enable producers to develop oat drinks